TEL.CONTACT / COMENZI
+40721 450 743
Degami Linkedin Degami Google Plus Degami Twitter Degami Facebook
TEL.CONTACT / COMENZI
+40721 450 743
TELEFON
0721 450 743 0.371.432.374
Clienti
Galerie
Noutati
Info utile
Legislatie
Grupaje
Rute transport marfa
Transport frigorific
Newsletter

Romanii-si incalzesc transportul frigorific

Home    » Info utile
Romanii-si incalzesc transportul frigorific

 Înmatriculările de camioane pentru transportul de marfă au crescut în anul acesta simțitor conform datelor furnizate de DRCPIV, iar în cifre absolute am putea vorbi de aproape 1.500 de camioane mai mult decât anul trecut. Practic, după cum spun cei de la Direcția de înmatriculări și permise, s-a atins cifra de 8.027 de camioane noi de peste 16 tone, o premieră pentru România. Autoutilitarele grele au fost în număr de 7.866, ceea ceea ce se traduce printr-o creștere implicită a capacității de transport frigorific.

Cifrele se referă doar la înmatriculări noi și sunt aferente primelor 11 luni ale anului, raportate la aceeași perioadă a anului trecut. Aflăm din comunciatul de presă că producătorul de camioane cu cea mai semnificativă creștere a fost DAF, iar noi nu putem spera decât că este vorba de camioane cu norma de poluare Euro 6. Chiar dacă toți marii producători au înregistrat creșteri, liderul de piață a camioanelor de marfă din România a rămas Mercedes-Benz. Acesta din urmă a vândut la noi în țară (până acum, în 2016) 1677 de camioane noi. Suntem curioși dacă, per total, Mercedes-Benz va atinge cifra de 1.800 de camioane de marfă noi.

În ceea ce privește vânzările de semiremorci acestea au fost cu 1.000 mai multe decât anul trecut. Liderul de piață a fost compania „Schmitz Cargobull” cu aproape 1.800 de unități vândute, dintre care 220 au fost cu temperatură controlată și 20 de izoterme. Să mai remarcăm o dezvoltare a vânzărilor în România de semiremorci destinate transportului frigorific și a altor firme, poate mai mici ca notorietate dar strict specializate în transportul frigorific. E vorba de francezii de la „Lamberet” care construiesc aproape exclusiv instalații pentru transportul de marfă în temeperatură controlată. Lamberet a vândut anul acesta în România 11 semiremorci pentru transportul frigorific.

Cea mai bună mașină frigorifică?

Dezvoltarea transporturilor frigorifice în România înseamnă automat o evoluție a pieței, iar tendința este de creștere a numărului de firme specializate în transportul rutier. Cei care acum încep să-și dezvolte business-ul și-au pus cu siguranță și ei întrebarea din titlu. Unul din acele site-uri care oferă răspunsul ar putea fi și cel al celor de la „Glacier vehicles”.

Toți marii producători de camioane v-ar putea oferi modele diverse pentru transportul în regim controlat. Este suficient să căutați în site-urile lor sau la un dealer de Mercedes-Benz, Scania, Volvo, DAF, ca să dăm numai câteva exemple.

Alegerea unei semiremorci (sau a unui van) frigorigorifice va ține însă întotdeauna cont de bugetul alocat, de peferințe sau doar criterii de conjunctură, deci ar fi inutil să schițăm măcar rezolvarea acestei dileme. Totuși, ne permitem să spunem că majoritatea surselor dau ca fiind de 10 ani durata normală de viață a unui astfel de utilaj. Recomandarea este însă ca acestea să fie schimbate după cinci ani.

De ce scade durata de folosire acceptabilă a semiremorcilor? Vânzătorii de mașini second hand spun că în principal din cauza șoferilor. Aceștia sunt de multe ori neatenți, ei sau operatorii din depozitele unde se face încărcare și descărcarea. Iar noi am mai putea adăuga și că din cauza drumurilor proaste din România.

Info utile

SOLICITA OFERTA DE TRANSPORT
TELEFON
0727219001
Cele mai bune preturi! Raspuns rapid!
Adresa
Nicolae Firu nr. 72, Chisoda, jud. Timis
Email
contact@degami.ro
Telefon
0721 450 743 0.371.432.374
Web design by Royalty
Optimizare SEO Timisoara