TEL.CONTACT / COMENZI
+40721 450 743
Degami Linkedin Degami Google Plus Degami Twitter Degami Facebook
TEL.CONTACT / COMENZI
+40721 450 743
TELEFON
0721 450 743 0.371.432.374
Clienti
Galerie
Noutati
Info utile
Legislatie
Grupaje
Rute transport marfa
Transport frigorific
Newsletter

Camioanele de marfă autopilotate, legale sau nu?

Home    » Info utile
Camioanele de marfă autopilotate, legale sau nu?

 Transporturile de marfă în regim autopilotat vor lua o pauză, dacă luăm în considerare dificultățile financiare ale celor de la UBER. După cum v-am mai informat și în alte materiale postate pe degami.ro americanii de la UBER sunt printre cei mai mari susținători ai acestui tip de transport, ei reușind chiar să facă și o livrare cu un TIR plin de bere. Însă marea problemă a companiei nu vor fi neapărat pierderile financiare despre care vă informam, operatorii din transporturile de marfă fiind oricând gata să pună umărul la dezvoltarea unor tehnologii revoluționare, ci acestea constau deja din legalitatea și constrângerile legislației. Plus scandalurile în care intră parcă de bunăvoie cei de la UBER...

UBER a fost sau nu interzis în San Francisco?

În urmă cu câteva zile a izbucnit la San Franscisco un scandal monstru între UBER și autoritățile federale, în speță cu cei de la Departamentul Vehiculelor cu Motor (DVM). Mai exact, un șofer care testa o mașină în regim de autopilotare a fost surprins trecând nonșalant pe culoarea roșie a semaforului. Să recunoaștem, o chestiune care la noi se întâmplă în mod regulat și nu mai face nimeni atât caz...

Era vorba de o mașină care testa sistemul informatic înainte de a-l implementa pe un mijloc de transport de marfă în oraș, după cum afirmau reprezentanții UBER. Autoritățile locale, în special cei de la primărie s-au inflamat și au reușit să obțină un ordin de interzicere a circulației mașinilor cu sistemul de autopilotare, indiferent că sunt taxi sau camioane sau VAN pentru trasnport marfă.

Se pare că toată tevatura a durat o zi-două, deoarece conducerea companiei a ieșit cu un comunicat de presă prin care informa că testele continuă! Că DMV-ul și primăria din San Francisco nu au cum să interzică testele mașinilor autopilotate. Directorul compartimentului de autovehicule autopilotate a prezentat chiar și câteva teste care s-au efectuat deja.

Mai mult, argumentul suprem adus în disputa cu autoritățile a fost tocmai concurența celor de la UBER în ceea ce privește experimentele cu mașini autopilotate, respectiv cei de la compania TESLA. Se știe că și TESLA face cercetări privitoare la introducerea unor sisteme de pilotaj automat în componentța camioanelor folosite la transporturile de marfă.

„Așadar, mașinile celor de la TESLA fiind cu același principiu de funcționare, neavând nevoie de un permis special de circluație, este limpede că nici cele de la UBER nu au nevoie. Deci, vom continua testările!” a spus Anthony Levandowski, responsabilul cu acest program de cercetare într-o conferință de presă organizată special pentru acest scop. Altfel spus, în ciuda pierderilor financiare din acest an, UBER continuă testele...

După cele descrise mai sus a devenit limpede tuturor celor implicați într-un fel sau altul în transporturile de marfă rutiere, că folosirea camioanelor în regim autopilotat se va putea realiza numai după efectuarea unor modificări legislative. Va trebui definit clar ce înseamnă un camion care funționează în acest regim și ce răspunderi se pot impune proprietarilor și conducătorilor acestuia. Ne referim la camioane deocamdată, căci în acest sector sunt deocamdată cercetările mai avansate.

Info utile

SOLICITA OFERTA DE TRANSPORT
TELEFON
0727219001
Cele mai bune preturi! Raspuns rapid!
Adresa
Nicolae Firu nr. 72, Chisoda, jud. Timis
Email
contact@degami.ro
Telefon
0721 450 743 0.371.432.374
Web design by Royalty
Optimizare SEO Timisoara